CZYM JEST PODEJŚCIE PROCESOWE ?

Kiedy prezydent stanów zjednoczonych udał się na przylądek Canaveral, odwiedzając obiekt rozmawiał z pracownikami. Zadał pytanie zwykłemu sprzątającemu i zapytał co on tutaj dokładnie robi ? Ten odpowiedział mu - "Wysyłam człowieka na księżyc". 

Ten człowiek rozumiał jak istotne jest zrozumienie podejścia procesowego w organizacji i zrozumienie, że każdy etap procesu jest istotny dla jego całości.

Tylko mając pogląd na cały proces, możemy zidentyfikować problemy na każdym jego etapie.
W większości organizacji dzielących się na działy, dochodzi do rywalizacji pomiędzy nimi, powstają tzw. wąskie gardła i inne problemy trudne do zidentyfikowania z poziomu danego działu.

To dzięki podejściu procesowemu, które jest podstawą normy ISO 9001 możemy całościowo spojrzeć na dany proces i dzięki temu zidentyfikować wszystkie czynności i identyfikację, na których etapach procesu popełniane są błędy. Analiza takiego procesu pozwoli nam na wypracowanie nowego, poprawionego modelu procesu. Dzięki temu można będzie osiągnąć skrócenie czasu trwania procesu, obniżenie kosztów jego realizacji lub poprawę jakości produktów czy usług.

Każdy proces w Twojej organizacji przebiega przez wiele działów. Pozyskanie klienta, obsługa zamówienia, przygotowanie zamówienia, wysyłka, wystawienie oraz rozliczenie faktur...

Brief

Zaczynamy od omówienia Twoich celów, założeń i potrzeb

Koncepcja

Następnie zajmiemy się koncepcją i zaplanowaniem Twojego Chatbota

Kreacja

Na podstawie ustaleń stworzymy Twojego wirutalnego asystenta

Weryfikacja

Będziemy go dopieszczać, aż ostatnie go zaakceptujesz

Wdrożenie

Ostatnim etapem jest uruchomienie Chatbota na Twoim FB

Po wdrożeniu Chatbota Twoi klienci są zadowoleni z natychmiastowej odpowiedzi, a Ty posiadasz pracownika, który pracuje dokładnie tak jak chcesz i możesz o nim praktycznie zapomnieć. 

PRZYKŁADOWE ZASTOSOWANIE:

PRZYWITANIE TWOJEGO KLIENTA

Powitanie klienta
Przedstawienie usług
Zwykła rozmowa
Kontakt
Zapis do newslettera
Powitanie klienta
Obsługa konferencji
Cykliczne wiadomości
Informacja o Twojej działalności
Menu Restauracji

KLIKNIJ W TELEFON ABY ZOBACZYĆ WIĘCEJ 

Statystyki pokazują, że Messenger

jest w Polsce najpopularniejszym komunikatorem,

z którego korzysta ponad 12,8 mln użytkowników.

Badania pokazują, że:

- średni czas odpowiedzi na pytania od klientów to prawie 4h,

- Tylko 11% firm odpowiada na wiadomość w ciągu 10 minut,

- 14% przedsiębiorstw w ogóle nie odbiera telefonu,

- aż 43% firm korzysta z systemu przekierowań,

- aż 36% miali i zapytań, pozostaje bez jakiejkolwiek odpowiedzi

- aż 55% firm, które mają fanpage na Facebooku, nie odpowiedziało w ogóle na wiadomość

z kolei:

- 50% użytkowników za największą zaletę chatbotów uważa dostępność 24 godziny na dobę.

- 39% Polaków przyznaje, że chatboty udzielają wyczerpujących odpowiedzi na zadawane im pytania.(Źródło: Mobile Travel Report Polska, 2017)

- 45% użytkowników na świecie preferuje chatboty jako podstawowy sposób komunikacji w działaniach obsługi klienta (Źródło: Statista, 2018)

Porozmawiaj z naszym botem na jednej z poniższych platform. Kliknij by wypróbować

evo_pozi_black.png
  • Facebook
chatbot.PNG

Ile kosztuje Chatbot ?

Koszt Chatbota uzależniony jest od nakładu pracy jaki musimy włożyć w jego wykonanie,

a dokładniej od ilości rozwiązań jakie wspólnie ustalimy.

Najprostszy Chatbot to koszt około 1000 zł. 

Więcej informacji o chatbotach w sekcji NEWS.

 

Wypełnij poniższy  formularz, a my wstępnie wycenimy usługę i skontaktujemy się z Tobą.