JAK W SPOSÓB AUTOMATYCZNY ZADOWOLIĆ KLIENTA ?

Klient, który nie otrzyma odpowiedzi w przeciągu kilkudziesięciu sekund od wejścia na Twój fanpage lub stronę www, po prostu go opuszcza.

Tobie też nie raz zdarzyło się zapewne po prostu zdenerwować i opuścić stronę

by poszukać odpowiedzi w innym miejscu.

Żyjemy w pokoleniu Instant i nikt już nie czeka kilku dni żeby otrzymać swoje zakupy, kilkudziesięciu minut na infolinii, żeby uzyskać informację lub kilkunastu godzin na odpowiedź przez e-mail lub messenger.

Raport Insidesales.com "Best practices for lead response management" stwierdza, że najlepszy pod względem konwersji Lead Response Time wynosi poniżej 5 minut. 

Reakcja po 10 minutach, zmniejsza nasze szanse na pozyskanie umowy aż dziesięciokrotnie!

A WIĘC JAK SPRAWIĆ ŻEBY KLIENT POZOSTAŁ NA NASZEJ STRONIE ?
 

Odpowiedź to CHATBOT.

Dostępny 24h/7dni w tygodniu wirtualny pracownik, wchodzący w integrację z Twoimi klientami, poprzez prowadzenie zautomatyzowanej komunikacji.

CO POTRAFI CHATBOT ?

Powitanie klienta
Obsługa konferencji
Cykliczne wiadomości
Informacja o Twojej działalności
Menu Restauracji
  • Przywita Twojego klienta na Twojej stronie

  • Przeprowadzi z nim rozmowę

  • Przedstawi mu Twoje usługi

  • Pokaże Menu Twojej restauracji

  • Przedstawi plan Twojej konferencji

  • Pobierze zgodę na wysyłkę newslettera

  • Odpowie na najczęściej zadawane pytania

  • Skieruje do bezpośredniego do Twojej firmy

  • Prześlę cykliczną wiadomość do wszystkich użytkowników

  • Pokaże status zamówienia

  • Przyjmie reklamację

JAK WYGLĄDA WDROŻENIE ?

Powitanie klienta
Przedstawienie usług
Zwykła rozmowa
Kontakt
Zapis do newslettera

Po wdrożeniu Chatbota Twoi klienci stają się zadowoleni z natychmiastowej odpowiedzi,

a Ty posiadasz pracownika,

który pracuje dokładnie tak jak chcesz

i możesz o nim praktycznie zapomnieć. 

Statystyki pokazują, że Messenger jest w Polsce najpopularniejszym komunikatorem, z którego korzysta ponad 12,8 mln użytkowników.

Badania pokazują, że:

- średni czas odpowiedzi na pytania od klientów to prawie 4h,

- Tylko 11% firm odpowiada na wiadomość w ciągu 10 minut,

- 14% przedsiębiorstw w ogóle nie odbiera telefonu,

- aż 43% firm korzysta z systemu przekierowań,

- aż 36% miali i zapytań, pozostaje bez jakiejkolwiek odpowiedzi

- aż 55% firm, które mają fanpage na Facebooku, nie odpowiedziało w ogóle na wiadomość

z kolei:

- 50% użytkowników za największą zaletę chatbotów uważa dostępność 24 godziny na dobę.

- 39% Polaków przyznaje, że chatboty udzielają wyczerpujących odpowiedzi na zadawane im pytania.(Źródło: Mobile Travel Report Polska, 2017)

- 45% użytkowników na świecie preferuje chatboty jako podstawowy sposób komunikacji w działaniach obsługi klienta

(Źródło: Statista, 2018)

PRZETESTUJ NASZEGO BOTA NA JEDNEJ Z PONIŻSZYCH PLATFORM

evo_pozi_black.png
  • Facebook
chatbot.PNG

ALBO DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ O CHATBOTACH W SEKCJI NEWS

ABY UZYSKAĆ WIĘCEJ SZCZEGÓŁÓW LUB WYCENĘ WYPEŁNIJ PONIŻSZY FORMULARZ LUB POROZMAWIAJ Z NASZYM BOTEM !

Skontaktujemy się z Tobą jeszcze dziś !

Administratorem danych jest Trust Evolution Krzysztof Dziemian.

Dane przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, w celu zawarcia umowy, a w przypadku wyrażenia dodatkowej zgody na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, w celu wysyłki newslettera. Więcej informacji w polityce prywatności.

brief

Zaczynamy od omówienia Twoich celów, potrzeb

i analizy wiadomości
w messengerze 

koncepcja

Następnie zajmiemy się koncepcją

i projektem Twojego Chatbota

kreacja

Na podstawie ustaleń stworzymy Twojego wirutalnego asystenta

weryfikacja

Będziemy go dopracowywać, aż ostatecznie go zaakceptujesz

Wdrozenie

Ostatnim etapem jest uruchomienie Chatbota na Twoim FB